Бір халық өзінің тарихын білмесе, бір ел өзінің тарихын жоғалтса, оның артынша өзі де жоғалуға ыңғайлы болып тұрады.
Міржақып Дулатұлы

Ақпараттық-қатынас технологияларының мүмкіндіктері мен отан тарихының мәселелері

28942

Қазақстан  мемлекеттік  тәуелсіздігін  жариялағаннан  кейін Қазақстанның  тарихи  білімінде  бірнеше   өзгерістер  жүрді:  тарихи курстардың  жекелей  деидеологизациясы  іске  асты,  оқыту  жоспарларының құрылылымы  мен  мазмұны  өзгерді.  Алайда,  тарих  білімінің  алдағы модернизациясы күрделі тапсырма ретінде қалып отыр. Бұл қазіргі тарихты оқыту  өскелең  ұрпақтың  оң  тұлға  болып  қалыптасуында  үлкен  саяси-тәрбиелік мәнге ие болуымен байланысты болып отыр. Жинақталған тарихи білім жастардың санасын саяси-азаматтық тұрғыда қалыптасуына үлес қосуы тиіс.  Қазіргі  күндегі  мәселенің  бірі  тарихшы  мамандардың  тар  бағытты болуы, фактологогиялық зерттеулер жүргізуге көп мән беруінде болып отыр. Мектепте және ЖОО-да тарихты оқыту әдісінің қайталануы орын алған. Іске асып  жатқан  жүйе  тарихи  ойды  дамытуға  емес,  мәліметтерді  механикалық үйлестіруге мәжбүрлейді. 

Толық мәліметтерді мына жерден оқи аласыздар: Ақпараттық-қатынас технологияларының мүмкіндіктері мен отан тарихының мәселелері 
Сауалнамалар
Мектептердегі тарих пәнін оқыту деңгейін қалай бағалайсыз?