Қазақстан мемлекеттік тәуелсіздігін жариялағаннан кейін Қазақстанның тарихи білімінде бірнеше өзгерістер жүрді: тарихи курстардың жекелей деидеологизациясы іске асты, оқыту жоспарларының құрылылымы мен мазмұны өзгерді. Алайда, тарих білімінің алдағы модернизациясы күрделі тапсырма ретінде қалып отыр. Бұл қазіргі тарихты оқыту өскелең ұрпақтың оң тұлға болып қалыптасуында үлкен саяси-тәрбиелік мәнге ие болуымен байланысты болып отыр. Жинақталған тарихи білім жастардың санасын саяси-азаматтық тұрғыда қалыптасуына үлес қосуы тиіс. Қазіргі күндегі мәселенің бірі тарихшы мамандардың тар бағытты болуы, фактологогиялық зерттеулер жүргізуге көп мән беруінде болып отыр. Мектепте және ЖОО-да тарихты оқыту әдісінің қайталануы орын алған. Іске асып жатқан жүйе тарихи ойды дамытуға емес, мәліметтерді механикалық үйлестіруге мәжбүрлейді.
Толық мәліметтерді мына жерден оқи аласыздар: Ақпараттық-қатынас технологияларының мүмкіндіктері мен отан тарихының мәселелеріАқпараттық-қатынас технологияларының мүмкіндіктері мен отан тарихының мәселелері
17.08.2013
28942