ДМәжілісте партияларға 10 қосымша орын бөлініп, бұл орындар – жинаған дауыс санына қарай партиялық тізім бойынша сайлауға түскен үміткерлерге бөлініп берілді. Осылайша партиялар депутаттық мандат үшін күреске тікелей қатысатын болды.
Енді әрбір тапсырманың нақты орындау мерзімі белгіленді
облыс
аудан
мың мемлекеттік қызметкер
Парламент кәсіби және құзыретті заң шығарушы орган ретінде республикалық және аймақтық
мүдделердің үйлесуін қамтамасыз етуге, заңды жобалау жұмысында жоғары сапаға қол
жеткізуге өзінің қабілеттілігін көрсетті.
1995–1997 жылдары – басында Президент тұратын, ал атқарушы, заң шығарушы, жергілікті
және сот билігі – берік тұғыр боп табылатын саяси вертикаль түпкілікті қалыптасты.
Мемлекеттік механизм жетілді және соған сәйкес аумалы-төкпелі жағдайларға қарай, билік
құрылымының да үнемі жаңарып тұруын өмірдің өзі талап етті.
Осы кезден бастап төменгі палатаға сайлау тек бір мандатты округтер бойынша ғана емес, партиялық тізім бойынша да жүргізілді.
Нұрсұлтан Назарбаев түзетулер енгізу туралы ұсыныс жасай отырып, саяси партияларды демократия ғимаратын тұрғызатын «негізгі «құрылыс материалдарына» теңегенді
қоғамдық бірлестіктерден тіркелді
саяси партиялардан
өзін-өзі ұсыну тәртібімен
30,89 процент дауыспен
17,75 процент
12,63 процент
11,23 процент
10 депутаттық мандаттың партиялық тізім бойынша сайлауға түскен кандидаттарға берілуі елде
көп партиялы жүйе қалыптастырудағы алғашқы қадам болды.
Жалпы мақсаттағы Күштер, Әуе қорғаныс күштері және Мемлекеттік шекараны қорғау күштері құрылды.
Бұрынғыдай бірінші кезекте офицер кадрларын даярлау мен әскери ғылымды жан-жақты дамытуға мән берілді.
1990 жылдың екінші жартысы – ел қауіпсіздігін нығайтудағы және Қарулы күштерді құру мен
тұрақтандырудағы маңызды кезең болды. Мемлекетіміз экономикалық қиындықтарды бастан
кешіп жатқан кезеңде жүзеге асырылған әскери саладағы құрылымдық өзгерістер – еліміздің
заманауи, ықшам, жоғары мобильді, жақсы жабдықталған әрі қуатты Қарулы күштерінің
негізін қалауға мүмкіндік берді.