Сингапур саясаты біздің мемлекеттік құрылысымызға үлкен пайдасын тигізді.
сондай-ақ Елбасының досы әрі кеңесшісі, америкалық профессор және бизнесмен,
келесі бір «экономикалық керемет» – оңтүстіккореялық өрлеу- дің авторы Чан Янг
Бэнгтің қосқан үлесі де зор.
«Ол кезде Қазақстанның ашық әлемде «тіршілік ету тәжірибесі» болған жоқ. Сондықтан Сингапур премьер-министрінің әңгімелері мен дәрістері бастапқы кезде ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегиялар жасауда бізге бағдар көрсетті. Тәжірибелі саясаткер Ли Куан Ю Қазақстанның жарқын болашағына сенімін білдірді»
Мемлекеттік марапат пен басқа да белгілер жүйесі жоғары символдық мәні бар, мемлекеттіктің
маңызды элементі саналады. Жаңа тәуелсіз мемлекет есебінде Қазақстан Республикасына да
мемлекеттік марапаттар қажет болды
Кеңес жүйесіндегі дағдарыс және реформаларға қарсылық
1993 жылғы 28 қаңтарда
1993 жылғы қарашада
1995 ЖЫЛҒЫ 6 НАУРЫЗДА
НҰРСҰЛТАН НАЗАРБАЕВ
«РЕФЕРЕНДУМ ТУРАЛЫ ШЕШІМ МАҒАН ОҢАЙ СОҚҚАН ЖОҚ. БІР ЖАҒЫНАН МӘСЕЛЕ ОБЪЕКТИВТІ ӘРІ ДҰРЫС ҚОЙЫЛҒАН БОЛАТЫН. ПАРЛАМЕНТ ПЕН ҮКІМЕТТІҢ ОТСТАВКАҒА КЕТУІНЕН ТУЫНДАҒАН САЯСИ ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙЫНДА ҚОҒАМДЫ ӘСІРЕ САЯСАТТАН АРЫЛТУ ЖӘНЕ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ САҚТАУ ҮШІН ПРЕЗИДЕНТ БИЛІГІН НЫҒАЙТУ КЕРЕК ЕДІ»
Қазақстандық қоғам мықты вертикальдің қажеттігін түсінгендіктен, 1995 жылдың наурызында құрылған Қазақстан халықтары Ассамблеясы осыны негізге ала отырып, Президент өкілеттігін 2000 жылдың 1 желтоқсанына дейін ұзарту туралы референдум өткізу бастамасын көтерді.
НҰРСҰЛТАН НАЗАРБАЕВ
«КҮН САЙЫН ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІҢ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАНУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ЕЛ ҚОҒАМНЫҢ ӘРТҮРЛІ ТОПТАРЫНЫҢ ҚОЛДАУЫНА ИЕ БОЛЫП, АЛДА ТҰРҒАН МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУДЕ ХАЛЫҚТЫ ҰЙЫСТЫРА АЛАТЫН ҚАУҚАРЛЫ ЦЕНТРИСТІК ПАРТИЯНЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН СЕЗІНЕ БАСТАДЫ. 1993 ЖЫЛДЫҢ АҚПАНЫНДА ҚҰРЫЛЫП, ЕКІ ЖЫЛДАН СОҢ «ҚАЗАҚСТАН ХАЛЫҚ БІРЛІГІ» ПАРТИЯСЫ (ҚХБП) БОЛЫП ҚАЙТА ҰЙЫМДАСҚАН «ҚАЗАҚСТАН ХАЛЫҚТЫҚ БІРЛІГІ ОДАҒЫ» (ҚХБО) ДӘЛ ОСЫНДАЙ ПАРТИЯ БОЛДЫ. ПАРТИЯДАҒЫ ӘРІПТЕСТЕРІМ МАҒАН ПАРТИЯНЫҢ САЯСИ КӨШБАСШЫСЫ МИССИЯСЫН ЖҮКТЕДІ, АЛ САЯСИ КЕҢЕСТІҢ ЖЕТЕКШІСІ БОЛЫП С. ӘБДІРАХМАНОВ САЙЛАНДЫ»
Әртүрлі сипатта болса да, жаңа партиялардың көпшілігі негізінен демократия принциптеріне бейімдігін білдіріп, мен ұсынған тәуелсіздікті нығайту бағытын қолдады. Сонымен бірге, олардың көпшілігіне тән бір кемшілік – саяси-идеялық құрылымның әлсіздігі мен электоралды қолдаудың жеткіліксіздігі болды. Көптеген партиялар нақты бір жетекшінің ықпалында болғандықтан, олардың одан арғы әрекеті жеке факторларға тәуелді еді.
1992 жылы қаңтардың басында, Н.Назарбаевтың тапсырмасымен мемлекеттік әскери доктрина
жасау қолға алынды. Сондай-ақ Қазақстан аумағындағы бұрынғы КСРО әскери бөлімдерін,
қару-жарақ пен әскери дүние-мүлікті түгендеуге шешім қабылданды. Қазақстан әскерінің
ресми тарихы «Қазақстан Республикасының Қарулы күштерін құру туралы» Жарлыққа қол қойған
1992 жылдың 7 мамырынан басталады. Сол жылдың 18 тамызында Шекара әскері жасақталды.
ҚАЗАҚСТАН ӘСКЕРІ КӘСІБИ КАДРЛАРҒА ҚАТТЫ ЗӘРУ ЕДІ. ОФИЦЕРЛІК КАДРЛАР ДАЯРЛАУ ҮШІН ҚОЛДА БАР ӘСКЕРИ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ПАЙДАЛАНЫЛДЫ, АРНАУЛЫ КУРСТАР АШЫЛДЫ. ҚАРЖЫНЫҢ ШЕКТЕУЛІ ЕКЕНІНЕ ҚАРАМАСТАН, ОСЫ МАҚСАТТА ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ӘСКЕРИ ЖАТТЫҒУЛАР ӨТКІЗІЛДІ. ЕЛ ӘСКЕРІ ҚАЛЫПТАСҚАН КЕЗЕҢНІҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫНА ҚАРАМАСТАН, БІЗГЕ ҚЫСҚА МЕРЗІМДЕ ӘСКЕРДІ ТІКЕЛЕЙ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ҚҰРЫП, ОНЫ ҚАРЖЫЛАНДЫРУДЫ, МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІ БІР ІЗГЕ ТҮСІРУДІҢ СӘТІ ТҮСТІ.
©️
01.07.2020
«ҚазАқпарат» ХАА