«Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек»
Н. Ә. Назарбаев

Сарапшы пікірі

Еспаев Сәкен Сыбанбайұлы: Халықаралық институттар мен банктердің ерекшеліктері мен міндеттемелері

Әуелгі кезде банктер әр түрлі ақшалай операцияларды өткізетін, көбінесе айырбастау конторалары ғана болғанын тарих талдауы көрсетеді

Ксенжик Галина Николаевна: Көзқарастардың бірыңғай жүйесі

Ұлттық тарих бүгінгі күні – ғылымның ең күрделі саласы, себебі елдің тарихи өткені саяси тілден тұрғындардың күнделікті күніне дейін қоғамдық сана-сезімнің әр түрлі деңгейлерде гуманитарлық кеңістіктің маңызды бөлігін құрайды.

Несіпбаева Жібек Жұмабекқызы: Қазақстан және ЭЫДҰ: білім және ғылым саласында ынтымақтастықтың келешегі

Қазақстан Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы бәсекелестігі жөніндегі комитетке енуді мақсат етіп отыр. 2014 жылғы халыққа жолдаған Жолдауында ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаев бүгінде дамығандықтың іргелі көрсеткіштерін ЭЫДҰ мүше мемлекеттер көрсетіп отыр, деп айтқан.

Мәжитов Саттар Фазылұлы: Халық тарихының шегі

Халық тарихының шегін ұғыну және игеру – ұлттық тарихтың қалыптасу жағдайында, әсіресе танылған мемлекеттерде заңды құбылыс. Халық тарихы хронологиялық кесіндіде ғана сан қырлы емес. Ол басқа елдердің тарихына байланысты, ұлттық колоритте жай күндері өте қызықты да шыншыл көрінеді.

Бүркітбай Аяған: Уақыт жаңа тәсілдерді талап етеді

Қазақстан елінің жаңа тарихы 1991 жылы бастау алды. Мазмұндылығына келетін болсақ, дәл осы кезеңде экономикалық, саяси және әлеуметтік қарым-қатынас жиынтығының күрделі өзгерістері басталды. Сол кезеңде экономикада түбегейлі бұрылыс пайда болды. Жеке меншікті мойындамауда негізделген бұрынғы жүйе ғайыптыққа кетті. 90-жылдары бүкіл саяси жүйе негізімен өзгерді.

Мәжитов Саттар Фазылұлы: Орта Азияның жалпы тарихын жазу идеясы: Қазақстаннан көзқарас

Тарих жөніндегі оқулықты жазған кезде автор аталған жанрдың объективтік табиғатын ескеру қажет. Жалпы білім беру арнасынан алынған кез-келген білім әрқашанда асығыс және ескірген болып табылады. Осындай үлгіде алынған тарихи ойдағы тәжірибе оқулықтармен қалыптасады, ал оқулықтар әрқашанда қазіргі тарихшылар ойлағандай жазылмайды, ол бастапқы материал пайда болған сол кездегі тарихшылардың ойымен жазылған.