Жарияланымдар

Шет ел мұрағаттарынан әкелінген тарихи материалдар

04 Қазан 2013
164
0
Шет ел мұрағаттарынан әкелінген тарихи материалдар
ІІІ ведомствоаралық жұмыс тобының отырысында Р.Б.Сулейменов атындағы Шығыстану институтының бөлім меңгерушісі М.Әбусейітова тарихшы ғалымдар әкелген жаңа артефактар мен материалдарды таныстырды.

Ұлттық тарихты зерделеу жөніндегі ІІІ ведомствоаралық жұмыс тобының отырысында Р.Б.Сулейменов атындағы Шығыстану институтының бөлім меңгерушісі М.Әбусейітова тарихшы ғалымдар әкелген бірқатар жаңа артефактар мен материалдарды таныстырды.

Құбылайдың немересі Ананд ханзаданың исламды қабылдауы. Рашид ад-Дин. «Жамағат-тауарих». Моғол мектебі, 1590–1595 жж. Рампур, Үндістан.

cc42d83bbaa5452c90fa9bb66cf8c1f3.jpg

Шамандар Ғазан ханның ұлы Арғынның тағдырын болжауда. Рашид ад-Дин. «Жамағат-тауарих». Моғол мектебі, 1590–1595 жж. Рампур, Үндістан.

26bf13cd8678d3ac9e453adf6ec2923c.jpg

Діни уағызшылар (буддизм, шаманизм, ислам, суфизм) бейнеленген миниатюра. «Дәруіш каландарлар Мултанға барар жолда». Рашид ад-Дин. «Жамағат-тауарих». Моғол мектебі, 1590–1595 жж. Рампур, Үндістан.

3502859ee9dc3b37901a51252404a039.jpg

Әбілқайыр ханның таққа отыруы. Масуди Усмани Кухистани. «Тарих-и Абулхаир-хани». Мауераннахр, 1541 ж. Лондон, Британ кітапханасы.

d588b5347222d711e9c39fc3e7d1f518.jpg

Естеріңізге сала кетейік, «Халық тарих толқынында» бағдарламасы аясында Қазақстанның ұлттық тарихына қатысты жаңа мұрағаттық материалдарды анықтау мақсатында шет елдерге ғылими экспедициялар ұйымдастырылған болатын.
Дерек көз: ortcom.kz

Материалды көшіріп жариялау үшін редакцияның немесе автордың жазбаша, ауызша рұқсаты қажет және National Digital History порталына гиперсілтеме берілуі тиіс. Авторлық құқық сақталмаған жағдайда ҚР Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңымен қорғалады. kaz.ehistory@gmail.com 8(7172) 79 82 06 (ішкі – 111)

Пікірлер

Пікір қалдыру үшін кіріңіз немесе тіркеліңіз
Ең көп оқылған
Сауалнама

ҚХА ХХV сессиясында Президент қойған ұлттық бірлік пен келісімді нығайту мақсатындағы міндеттердің ең бастысы қайсысы: